Tubi61 Arkadaşlar merhabalar 5 haftalık hamileyim yeni ögrendim cok mutluyum cok sukur ilkim dusuk olmustu inşallah Rabbim sağlıklı bir sekilde bu bebegimi kucagima almayi nasip eder😊ilcede oturuyorum aile hekimim hamilelik oncesi folbiol folik asitini vermisti onu kullaniyordum kadın doğumcuya iki hafta sonra gitmeyi düsünüyorum bu surecten ötürü hergun bir folik asit kullanmaya devam etsem sorun olurmu acaba
Seherbektasb Tubi61 bnde 5 haftalık Ken ogrenmıstım ama malesef dusukle sonuclandı banada felıbol vermıs tı ve eger hamıle kalırsan devam et felıbola ddı Bn suan bile kullanıyorum cnm Bı sakıncası olmaz
Tubi61 Seherbektasb insallah tekrar nasip olur butun kullanmamda bir sakinca olurmu yarim mi kullansam
Seherbektasb Tubi61 olmaz cnm Bn dusuk yaptıgımda, doktorum devam et felıbola o senı yeni bir, hamilelıge hazırlıycak ddı Bı, sakıncası, yok vitamin hapı sonucta
Deletedmom115 Tubi61 canım ben de folbiol kullanıyordum, doktoruma gidene kadar, ona dedim ben folbiol kullanıyorum diye, folbiol’ü günde yarım al dedi bana
Aydeniz09 Tubi61 Bana doktorum folibol kullanma at çöpe gitsin demişti. Neden öyle söylediğini sormak aklıma gelmedi. multifol kullandım 3 ay. Sonra omegaya geçtik.
Aydeniz09 Tubi61 Folik asit çok önemli kullanılmalı doğrudur. Ama inanın hiç bir fikrim yok bir konu geçti folibolle ilgili direk yüzünü buruşturarak at çöpe gitsin Onu kullanma demişti. İsterseniz siz başka bir doktora daha gidin. Belki farklı birşey önerebilirler.
Kzbn Tubi61 benim ilk hamileliğim düşükle sonuçlanmıştı. Bu sebeple doktorum hamile kalmadan 3 ay önce başlıcaksın ve hamileliğinin 4. Ayına kadar kullanıcaksın hiç aksatmadan demişti. Sakın aksatma devam