Elif578 Nidanur02 bol bol emzirin yetmiyorsa bira mama takviyesi yapın bide gün ışığı çok önemli mümkünse ışık alan yerde olsun bebeğiniz güneş varsa güneş vursun doktor öyle söylemişti
Zeyk Nidanur02 bolca emzirmek lazım sütün azsa mama takviyesi de yapabilirsin. Aç kslmasin. Aç kaldıkça şekeri düşer uykudan uyanmaz sarhoş gibi olur sarılığı bu sebepten artar. Saat başı emzir.
gamzosgamzos En az iki saatte bir emzirin hatta saatte bir emzirmeye calisin tek cozumu bol bol emzirmek benim bebegimdede oldu bol bol emzirmekle attik cok şükür