ebrugulll Kızlar 36+2 haftalık olduk bugün doktor 1 cm açık olduğunu söyledi, biraz erken gelebileceğini söyledi 15 gün sonra bir daha gidicem, tahminen ne zaman olur acaba doğum, açıklıkta olduğunda göre 😥
Rabianurr ebrugulll Benim de 37 ci haftanın başından beri 1 cm açıklığım var canım ve bebgin suyu sınırda 38+2 de salı günü tekrar gidicem inşallah doğum olacak sanırım sezeryan olamasın diye bekletiyor doktorum ama nasip herşeyin hayırlısı olsun hakkımızda 🤲
ozgetunc ebrugulll canım benimde 36+4 nişanım geldi ertesi gün muayene oldum rahimde yumuşama varmış ve 1 cm açıklık var dedi. Doğum için erken biraz daha beklesin dedi doktor. Nst de sancı çıkmadı ama doktora gitmeden bir gün önce sancım da vardı yani adet ağrısı gibi birşeymiş anladığım kadarıyla 😊 böyle açıklıkla 15 gün gezen bile varmış acaba ne zaman doğum olur diye bekleyip duruyorum 😇 bu arada muayene çok güzeldi hiç hissetmedim bile doktor da muayenen gayet iyidi dedi. İnşallah normal gelir bebişimiz. Kanala girmemişti dün. Bugün ağrılarım devam ediyor ama düzenli değil işte