16 haftalık gebeyim. İki gündür karnımda bi sertlik var ağrı vs hiç birşey yok ama karnıma dokunduğum zaman sertlik hissediyorum. Dün sabah uyandığımda bildiğiniz top gibi oldu bi 5 dk. Sonra geçti. Ama ondan sonra böyle bir sertlik var acaba bu normal bi durum mu? Top gibi olma kısmı dün sabah oldu sadece. Bebek büyüdüğü için bana mı öyle geliyor acaba