Nerden başalamalıyım nasıl başlamalıyım bilmiyorum ama dünyanın en zor en güzel en onurlu en kutsal duygusunu nasıl yaşadığımı inşallah güzel bir şekilde anlatabilirim biraz geç oldu ama bazı sorunlardan dolayı yazamadım ama ben burda doğum hikayelerini okurken hep gözlerim dolar heyecanla okurdum şimdi sora zümra sincabımla bizde ☺️ Evet gelelim masalımızın nasıl başladığına 10 Aralık salı sabah kalktığımda hafif kahvesi bir leke ve ıslaklık fark ettim ama sancı adet sancısı gbi hafif hafif geliyordu soğuma var daha dedim burda hikayesini okuduğum insanlardan duyduklarımdan dolayı o günü öyle geçirdim akşam olunca doktoruma mesaj attım biz ilçede oturuyoruz merkezle aramızda bir buçuk saat var doktorum bekle yarın sabah geçmezse oradaki devlet hastanesine git dedi sabah oldu leke devam etti öğleden sonra saat iki de hastaneye gittik bir saat orda bekledik ebeler nst ye bağladı ve alttan muayene yaptı ve ben o ebelere hala beddua ediyorum bir hafta önce özel hastanede çatı muayenesi iyiydi ama devlette o ebeler yüzünden bütün kemiklerim sızladı diyebilirim başta anlamadılar baya uğraştılar ve enfeksiyon kaptgımı suyumun sızdığını ve bir an önce kendi doktoruma gitmemi söylediler değerleri doktoruma attım ve hemen geliyorsun dedi bende tabi tık yok annem ben ve eşim yola çıktık annem sen daha doğum yapmazsın sancı falan yok çünkü saat 5 de hastaneye giriş yaptık hemen antibiyotik ve serum takıldı nst bağlandı saat dokuz gbi iğne yapıldı ve sancılarım başladı Allah razı olsun ebemden o kadar iyi biriydi ki saolsun çok yardımcı oldu ki saat geçtikçe sancılar sıklaştı muayene yapıyorlar ama açılma yok tabi iki üç saatte bir alttan muayene yapılıyor bende herşey milim milim ilerliyor sabaha kadar sancıdan kıvrandım resmen sabaha karşı tekrar antibiyotik ve iğne yaptılar sancılar daha da arttı ve suyumun patladığını hissettim en son saat dokuz gbi doktorum geldi o muayene etti ve açıklık 4 cm dedi suni sancı verildi ve asıl vurucu nokta oydu tabi o sırada hem sancı çekiyorum hemde görümceme sinirden deli oluyorum çünkü 4 yaşındaki oğlunu benm yanıma getirmiş sancıdan çıkarın onu bile diyemiyorum çoçuk bir sagımda bir solumda her neyse çömelip ıkınmaya çalıştım falan genç bir ebe geldi muayene etti geliyor dedi bende hissediyorum tabi ama büyük baş ebe geliyor yok gelmemiş diyor iki üç defa öyle oldu minik kulum gelmekte kararsız kaldı en son çatala çıkardılar büyük ebe yine baktı gelmemiş dedi nerde rahat hissediyorsan orda ıkın dedi ve en sonunda geldiğini hissetti ve doktoruma acil gelmesini söyledi ve doktorum geldi üç ıkınmayla saat 10:25 de bebeğimin o muhteşem sesini duydum güçlü kızım çok az ağladı ve dedim ki o an benm kızım benm gbi aglak biri olmayacak o güçlü savaşçı bir prenses olucak dedim bütün acılarım dindi o an Allahım herkese bu güzel duyguyu yaşatsın iki sene tedavinin ardından oldu meleğim işte bizim masalımızda böyle umarım sıkmamışımdır hakkınızı helal edin ☺️🙏🏻