Zlhb Hilal25- dondurma bu mevsimde benim faranjitimi tetikliyor çok canım istesede yemiyorum boğaz enfeksıyonu olup coronayı tetıklemek ıstemıyorum.Onun dışında çok şekerli olması dışında bir sakıncası olduğunu sanmıyorum🤷🏻♀️
demet35 Hilal25- ooo ben varya sürekli yedim halada yiyorum 35+5 im hala yiyorum:) bişi olmaz merak etme ama doktorlar çok önermiyor canım çekti olsada yesem ♥️