İnşallah pazartesi güzel bir sürpriz olur senin için ve duyarsın benimde arkadaşlarımda geç duyan var fakat ilk gebeliğimde aynı seyi yaşadım. Doktorlar bazı şeyleri farkedebiliyor ve sizi hazırlıyabiliyorlar her duruma. Benimkinin kalbi hiç atmamıştı ve kürtaj oldum ama herşey allahtan hiç üzülmeyin 3 ay sonra hemen yine hamile kaldım ve sağlıklı gidiyoruz suan. Sağlıklı bir bölünme olmamış olabilir hiç üzülmeyin sağlıklıysa zaten yaşayacaktır.