hanmlar dün kontrole gttm doktor suyun fazla dedi ve bebek için de iri br bebek dedi.bebekte siknti var mı dedim yok dedi.ama sende şeker var mı diye şeker yüklemesi yapalm dedi yaptm değer normal ckti…peki bu su fazlalığı neden oluyor canm çok sklyor siz HC böyle bsyle karşılaştınız mi merak edyorum sıkıntı bsy mi sonuçta burdakiler bayağı tecrübeli