Deletedmom_3 Kızlar merhaba ikiz gebeyim 20 haftalık. Troid ve kan sulandirici kullaniyodum. Bugun gittigim ozeldeki doktorsa hem vitamin hemde kan hapı verdi. 4 ilac fazla degil mi benim gibi bu ilaclari kullanan var mi yardımcı olursanız sevinirim
Kbrahrl Deletedmom_3 kızzz 4 ilaç fazla mı ki zaten kullanman gereken önemli ilaçlar ben 8 tane kullanıyorum kan sulandırıcı iğnemde var ☺️ Hiç kafana takma bebeğine bir zararı olsa doktorun vermezdi ☺️
Sonsuzkez1 Deletedmom_3 bende ikiz gebeyim. 18 haftalık. Progestan fitil ve Progestan iğne kullanıyordum. 16 haftada Demir ilacı ve vitamin hapına başladım. Bunlar her hamileye veriliyormuş. Takviye zaten kullan iki bebeğe yetemezsin dedi doktor 😃
Fatma29 Deletedmom_3 Canım 5e yakın ilaç kullanıyorum içmezsek o kötü. Merak etme hepsi bebegin ve senin için
Nurcik7005 Canım kan ve vitamin hap gibi düşünme takviye edici gıda gibi düşün ben ikiz gebe değilim ama tiroid magoset Decavit ve Demir ilacı kullanıyorum