15+3 oldum daha bi kaç gündür normale döner gibiyim .. prilam içiyorum ama oda tam çare olmadı bende 16 dan sonra geçer tam olarak die umuyorum..seninkide zamanla tahammül edilebilir bi boyuta gelecektir canım. Bende aynıydım koku yemek ne varsa şimdi daha iyiyim şükür sağlıkla kucağına al inşallah