33 haftalık olduk bir haftadır vajına ağrısı oluyor yürüyemiyorum . Bebek hareketleride göbek hızasına düştü erken dogum belirtisimi kontrolede gidemiyoruz malum . Yaşayan varsa yardımcı olurmusunuz. Rabbim herkesin evladını sag salim kucagına almayı nasip etsin inşallah 🙏🤰