Merhaba arkadaşlar, 5+3’de kesemizi gördük. Doktorum 2 hafta sonra gelin dedi fakat eşim iş için şehir dışına çıkacağı için kalp atışı duymak istedi. Bugün 6+6 olduk yani muayene günümüze 3 gün var. Bebeğimizin kalp atışını duyabilir miyiz? Doktorumu aradım gelin dedi ama yinede sizlerede sormak istedim, yardımcı olursanız sevinirim.🤲🏼🥰