Gulkaya benim 3,9 çıktı doktorum eskiden 1,5tu yükselmiş düşmesi gerekiyor dedi. Çoğu arkadaşta içiyor bence sende içmelisin baska doktora sor. Bana euthyrox 25 mg verdi sabah aç karna içiyorum. 1 hafta sonunda etki göstermeye başlarmış. Yataktan kalkamazdım hep uykum vardı, 10 saat uyuyayım 3 saat daha uyurdum üstüne yetmezdi. Hep halsizdim iş yapasım gelmiyordu. Mutsuz hissediyordum kendimi ara ara. Şimdi çok rahatladım. 8 saat anca uyuyorum, halsizlik kalmadı evim tertemiz oldu 😀oturasın gelmiyo yani hep hareketlisin, mutsuzluk da hissetmiyorum daha vurdumduymazım. Bide değerim yükselmiş birden kilo aldım ödem oldu. Simdi ödemler gitti kilo almam da artık hızlı değil. Bu hapların zararı yok kullanmazsan sana ve bebeğe zararı var. Baska doktora danış aile hekimleri de çok anlamıyor zaten bu konuları