Cutebaby ay bu yorumunuz beni umutlandirdi benimde adete 3 4 gun kala yaptim negativ şuan adetime 2 gun var ama yapmicam kendime soz verdim adetimden en az 2 gun geçmesini bekliycem çunki malum dişari her istedigimizde çikamiycaz 2 tane gebelik testim var harcamak istemiyorum bosuna ki eger adet olursamda bu aya kalsın 😊 şuan göğus kenarlarimda elimi vurunca acı hiss ediyorum birde kasiğımda doluluk hiss var biraz sizlama ile karisik bir tuhaf yaa 🤷♀️ acaba varmi birşey ovulasyon testi kullandım bu ay yumurtlama gordum qaliba 2 defa yumurtlama gordum birde