Marguerite Lala4e4ka benm 34 ve zaman daraldıkça korkmaya başladım ya başta rahattım sizde korku var mı 🙂
Melekzehrakk Bizim kı de 33 hafta oldu ama heycandan ölüyorum zaman da hiiiiiiç geçmiyo bir an once gelsin istiyorum kızım
mercimek Biz de 38+5 iz ve benim de kızım gelmiyor🤦🏻♀️ Geçen hafta ara ara sancım oluyordu bu hafta o da yok🙄 konuşuyorum artık kızım gel sağlıkla hayırlısıyla diye ama hiçbir şey yok şimdilik😔
Lala4e4ka mercimek ayni durumdayiz desene😩 Sibelylmz cok wukur darisi bawimiza InwAllah. Ama onun kokusunu duymak, kollarinda olmasi daha guzel degil Miii😍
Sibelylmz Arkadaşlar bence yerinde kalsın hamile olmak çok güzel keyfini sürün. Bende iki ay önce kızımı kucağıma aldım evet harika duygu banada zaman geçmezdi ama şimdi kucağımda. Şuan siz keyfini sürün. 39+6da dünyaya geldi kızım normal doğumla
Hderya 36+4 uz biz hamileligim cok kolay gecti hic bir sorun yasamadim ama artik bebis buyudugu icin gobegim agirlasti benide agirlastiriyor bu durum zor oluyor kisitli hareket ediyorum. Bi an once dogsun ve rahatliyayim istyrm 🙂
Aysee Bizde 38+5 olduk bugün ama son günler hiç geçmiyormuş. Bugün sabah uyandığımdan beri adet sancısı gibi ağrım oluyordu şuan kasılmalar var ama yalancı mi gerçek mi ayırt etmeye çalışıyorum. Artık hevesten herşeyi ona bağlıyoruz galiba 🤗😁
Sibelylmz Lala4e4ka o çok ayrı tabikide tarifi yok ama benim açımdan hamilelik çok farklı sırf ikinci çocuğu hamilelik dönemi için o 9 ayın güzelliği için istiyorum. 😃
26bebek26anne Marguerite 31 de biz olduk canim korku degilde ben cok merak ediyorum ve deli cesareti herhalde oyle de boylede o bebe ordan cikacak sonra hersey bitecek diye sartladim kendimi 😙 artik oglumu gormek istiyorum
Marguerite 26bebek26anne aynen canım ya bazen gaz geliyor banada diyorum öyle böyle çıkçak herkes doğuruyor Allahın izniyle. Bazen korku geliyo hayırlısıyla atlatsak😇
26bebek26anne Marguerite atlatiriz insallah herseyini hazirladik kocamla her sabah kapisini acip sevip sevip cikiyoruz birde dogup icinde yatsa ne yapacagiz bilmiyorum 🐣🐣