Batutugay 32+4 gebeliğim bebeğim 45 cm kilosu 1841 gr özel doktora gidiyorum aylardır ama hep bir sorun çıkarıyor klinikten hiç mutlu ayrılmadım kilosu az dedi hamile piskolojisi insan kafaya takıyor sizin kilolarınız ne durumda
Minikbezelye Batutugay ben bugün tam 32 haftalık oldum. Sabah gittim bende 1.780 gr dedi. Minyon olcak dedi gayet sağlıklı dedi. Kötü değil dedi. Ama benımde kafama takıldı açıkcası banada az geldi. 3 hafta önce 1.400 dü az almış
Batutugay Sumay_61 çoğu yerde okuyorum gayet normal görünüyor ama doktor öyle deyince moralim bozuluyor süt yogurt yumurta meyve ihmal etmiyorum kendimi suçlamakta istemiyorum
BeyzaYildiz 33+5de gittim 43 cm 2200 olmuştu 🐣sizinde bundan sonra kilo alır bence moralinizi bozmayın siz 🙏
Sumay_61 Batutugay ıspanak yumurta kabak çekirdeği ceviz meyve sebze süt yogurt kefir kaşar peyniri et balık(fırın ya da ızgara) bunlar bebege kilo aldıkar gıdalar 👍🏻
BeyzaYildiz Batutugay doktorunuzla ilgili bir durum bu anladığım kadarıyla sizi mutsuz etmesine endişeye dusurmesine gerek yok bence 👍 Sağlıkla kucağınıza alın insallah
Batutugay BeyzaYildiz 3 hafta önce plesenta 2 cm rahim agzına yakın normal doğum yapamazsın dedi şimdi normal yaparsın dedi anlamadım
Batutugay Snmdnz doktorum garip bir insan değiştirmekte istemedim aslında onla başladım diye ama sürekli bu şekilde beni endişeye düşürüyor
BeyzaYildiz Batutugay sen ne istediğini biliyorsan ona yönel normal olmazsa herhalukarfa sezeryan olacak , ama bende normal için cesaretlendirip kendimi egzersizleri yapiyorum
Batutugay Snmdnz İstanbul’da vaka çok olduğu için bide doktor sezeryan deyince ankaraya geldim ailemin yanına burda kontrole gidicem
Esmabkr Ben pazartesi gitmistim canim 31 haftalikti o zaman 1 kilo 750 gram demisti bana kilosu iyimi dedigimdede evet kilosu iyi demisti
Batutugay Esmabkr Kadın Doğum Uzmanı sonuç olarak gebe piskolojisini bilmesi gerekiyor diye düşünüyorum sürekli aynı muamele