Merhaba güzel hamişlerim ❤️❤️
bugün kontrolüm vardı geçen hafta öğrenmiştim kese görünüp kalp atışı ve bebek yoktu çok şükür bu hafta hem bebişi hem de kalp atışını duyduk bu arada karın ultrasyondan. Biraz yavaştı atış ama Dr çok normal dedi bu haftalarda ve 1 ay sonraya kontrol verdi. Sizce de bi sıkıntı yoktur dimi bu arada haftamız 6+4.❤️🌸🧿