Angels21 hiç canımı sıkma. 2 yumurtalığımda da çikolata kisti vardı benim büyük. Aşılama denedik olmadı , sonra tüp bebek denedik olmadı. Tam vazgeçmiştim bende ümitsizliğe kapılmıştım. 6 senelik evliyim. Tüp bebekten 5 ay sonra tam ameliyat günü almışken hamile olduğumu öğrendim. Ben bile inananmadım. Şuan 32 haftalık hamileyim. Vardır vakti zamanı sen içini ferah tut. Allah tez zamanda sanada nasip etsin inşallah