Nurbebek https://hizliresim.com/0S16kC E nabız 2li tarama testi sonucu bu şekilde çıkıyor kızlar anlayan var mı aranızda
Hndn1234 Nurbebek e nabız grafikli sonucu göstermiyor maalesef. Doktorunuzu arayıp öğrenin isterseniz eğer hastaneye gidemiyorsanız önemli olan grafikli sonuç
Damla06 Nurbebek meraba canm benim e nabizda sonucum çıkmış gözüküyo ama seninki gibi grafik yok bende