İyi günler nisan 30 da reglim tamamen bitti ve bugun yani 10. Günüm kanamam var dün ağır kaldırdım sağ kasığımda cekilme gibi birşey hissettim sabahı hafif acık renk regli başlangıcı gibi her silmemde ve peceteye geliyor ama ped dolusu değil klomen kullanıyordım 3. Ayım olucaktı ama virüs dolayısıyla gitmedim hem kendimi dinlendirmek istedim ama suan bu sekilde yatıyorum regli piskoljisi ve hafif leke gibi kanama doktora gitmelimiyim ? En son düşük yaptığımda böyle olmuştum sanırım o yüzden stres yaptım ☹️