Btl_89 canım üzerine çok geçmiş ama bende şuan 3 ay 10 günlük hamileyim ve düşük yapıyorum. Tam olarak başlamadı düşük ama çok korkuyorum. Ağrılı sancılı oldu mu senin? Sonrasında kürtaj gerekti mi? Benim kalp atışları hala devam ettiği için bebeğin belki doğum şeklinde alabilirlermiş. Senin nasıl olmuştu?