Hayırlı günler güzel anne adayları 🌷🤗 normal de İstanbulda doktorum bu ayın sonuna orada randevum var ama gidişat bir ay daha Ankara’da kalacağımızı gösteriyor sizce ne yapsam? Burada bir doktordan mı randevu alsam? Tavsiyeleriniz var mı? Bir de perinatoloji de ayrı randevum vardı onu da buraya almam gerekecek. Ankaralılar bekliyorum tavsiyelerinizi şimdiden teşekkür ederim🤗🌷🌷