Hanımlar malum daha erken diye sadece kıyafet birer havlu battaniye falan almıştım.ek olarak bebek arabamızı aldık ama bunların haricinde daha hiçbir şey alamadım araya virüs girdi.7.ayımıza gireceğiz yakında benmi korkuyorum bilmiyorum sanki virüs çok uzayacak gibi ,şimdiden en azından e bebekten yatak ve eksik eşyaları sipariş vereyimmi erken mi daha ?sizler ne alemdesiniz akıl verin:)kıyafetleri yıkatıp hazırlasammı ? Kendim 6.5 aylık doğmuşum o yuzden bebeğimde erken doğarsa diye korkuyorum