Doktora gittik kese 20 mmdi sanırın kese büyümüş ama kalp atışı duyamadı alttan muayene ediyim dedi istemedim düşük oluyo genelde diye.5 haftalıkmış normal bence boş gebelik değildir dimi.Kan tahlili yaptırdım 77350 nin üsünde çıktı 2 hafta sonra tekrar gelirim dedim ozaman duyulur inşallah siz nezaman duydunuz