Bana kendi doktorum ilk dozu olma dedi mecbur kalınca tek doz olursun dedi. 26.haftaya kadar olmadım. Kızdılar sağlık ocağında kaçtım. En son yaptılar artık 26. Haftada tek doz yeterli sanırım doktorum öyle dediğine göre. Sen hiç olmadıysan 1 kere vurul o haftalarda, maskeni tak korunarak git, gelince hemen eşyalar makinaya sen duşa gir. Doktorun karar versin önemli değilse o kadar gitme