Burcu-d minikmucizem11 öğrendik aslında ama arkadaş öğrendi yarın balon patlatcaz öyle öğrencez :) biz şuan bilmiyoruz o biliyor sadece
zeome cınsıyet kısmı toplu ondan erkek dedim ögrenınce bizede açıklayın doğru yanlışlık payını ogrenırız🥰
Rum zeome canım ilk 14 de kesin erkek dediler 17 de kesin kiz dediler ayrintiliya girdim kiz yüzde 80 dedu ama çıkıntıda var gibi dedi sonra kendi doktorum yine bakti 1 ay sonraya birakti işler karışık 🙄 gdmyoruzda şuan
Burcu-d Kızlar erkek 19 kız 13 Ama cinsiyetimiz kız mışşş 🌸🌸🌸🥰🤗 kız diyenler tebrikler 👧🏻 Kızımı erkeğe benzetenlere de tebrikler 🤗😀