canım bana su azlığı teşhisi 28. Hafta kondu, hemen ciğer geliştirici iğne vuruldum. Vurulduğunda içinde kortizon olduğundan şekerli şeylerden uzak dur…
İğne olduktan sonra her hafta kontrol edildim. Şimdi 34Haftadayım geçenlerde doktorum suyu düzelmiş dedi 🥰 her gün deveci armudu yiyorum, havuç suyu içiyorum bir de su içiyorum en az üç litre… ha bide sürekli dinleniyorum sola yat dinlen.
Tedbir bizden, takdir Allah’tan…
Tabi bence en önemlisi su içerken bile ya Şafi zikrini çekiyorum, sürekli dua ediyorum Allah’a 🙏🏻
Allahım yavrularımızı bize bağışlasın, Allah yardımcımız olsun; hiç korkma inşallah sende bu haftaları göreceksin…