Merhabalar 3 - 4 hafta önce duvarları yumrukluyordum diş ağrısından 20 lik disim şişmişti. Doktorumu aradım enfeksiyonun bebege tehlikesi olabileceğini bir dişçiye gitmem gerektiğini ve antibiyotik yazarsa antibiyotiği onu arayıp sormam gerektiğini söyledi.Hatta operasyon gerekiyorsa adrenalinsiz lokal anesteziyle yapılabilir demişti.Disci apse olduğu için hamilelere uygun bir antibiyotik yazdı doktoruma sordum kullanabilirsin dedi.Antibiyotikten daha fazla zarar verir bebege iltihaplar dedi.Umarim yardımcı olmuştur.Bir an önce doktorunuza sorarak disciye gitmenizi öneririm.Cok geçmiş olsun.