Merhabalar, 32 haftalık hamileyim yani 32.haftama yeni girdim. Birkaç zamandır koyu akıntılarım oluyordu kontrolde birşey çıkmamıştı ancak dün akşam gelen kırmızı renkli akıntılar sonucu hemen doktor kontrolüne gittik ve rahim ağzında incelme aynı zamanda da açıklık olduğunu öğrendik. Bunun sonucunda erken doğum riski ile bebek için akciğer iğnesi yaptılar. Böyle bir durum yaşayıp da 37. Haftaya kadar sorunsuz (yani aynı şikayetlerde devam edecek tabi ki, akıntı gibi) hamileliği devam eden var mı?
Şimdiden teşekkürler. Hepimize sağlık diliyorum🙏🏻