Ayca6868 Merhaba kızlar 1 hafta sonra bebişim için kontrole gidiyorum tam 10 hafta 2 günlük olmuş olacak cinsiyeti hakkında bir yorum yapabilir mi sizce yoksa çok mu erken
Unsalinn_Annesii Ayca6868 çok erken canım daha cinsiyet için yani tahminde bulunması zor ☺️ ben 16. haftamın içinde öğrendim kendini anca gösterdi
Fyzarsln Bende daha dün öğrendim. 18 haftalığım. Doktor yinede kesin emin olamadı. Cinsiyet için acele etme söylersede doktor çok doğru olabileceğini düşünmüyorum. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🌸