Merhaba kızlar 6+3 günlük tüp bebekle hamileyim.gecen haftadan beri gebelik belirtilerim azaldı.böyle olup gebeliği sağlıklı devam eden var mı?çok korkuyorum.tecrubelerinize ihtiyacım var.(gögüs hassasiyetim mide ekşimem ve arada tiksintilerim vardı bitti.sadece kasik agrım var ### arada)****