22 haftalık hamileyim 2 haftadır göğüs kafesim kalbimin yanı sol tarafımda dönerken yataktan ani kalktığımda oraya ateş basıyorlar sanki tarif edilmez bir ağrı dün kontrolüm vardı ebeye söyledim ama önemsemedi heycandan bende üstüne düşmedim karaciğerimde bir sorun olcağından yada kalbimee bir problem var diye çok korkuyorum sizce normal mi bu ağrılar