Asumann 19 Mart’ta sipariş verdim ürünler daha gelmedi. Geçen gün sordum niçin kargom gelmedi diye. Ödeme onaylanmamış dediler. Sonra kredi kartı ekstremi gönderdim aa pardon hata olmuş hemen muhasebeye iletelim dediler. Ertesi gün arandım ve aldığım 2 üründen 1inin kalmadığını (ki o ürün için sipariş vermiştim) o ürünü iptal etmem gerektiğini söylediler. Tamam dedim iptal ettim hala gelen giden yok maalesef.
19 Mart’ta bebecimo, Koza bebek ve enucuzbebekmarket.comdan da alışveriş yapmıştım 3 gün içinde hepsi geldi. Bu sitenin geç getirme özelliğini hiç sevemedim. Ben sormasam daha da mağdur edecekler maalesef.
Ürünleri daha görmediğim için bilemiyorum canım 🙈😊