Kızlar merhaba.En son 26 Şubat’ta adet gördüm. Mart 15 yumurtlama günümdü o günü değerlendirdik. Adetim şuan 5 gün geçti. Ovulasyon testi ile hamilelik bakılıyor mu bakılmıyor mu tam bilmiyorum ama öylesine deneyeyim dedim ve T çizgisi kopkoyu çıktı ve bir yerde denk geldim hamilelik varsa yumurtlama dışında t çizgisi koyu olur diyor.Henüz hamilelik testi yapmadım. Sizce sonuç ne olur ?