yumukeller şımdi yazmaya başlarsam okuyamadan sınır kırızıne gırer telefonu kırarsın emın ol herkesın yaşadığı kendıne beterın beterı var atıp tutmak yaşamayanların işi. psıkolojını bozacaksın dıye öğrenmemek başka, doğduktan sonra boşluğa düşüp kahrolmak bambaşka. herkesın acısı kendıne evet ama bu testler var yapılmak zorunda, netliği gerceklık payı olsada olmasada ınsanlar daha beter şeyler yaşayıp kahrolmasın dıye önlem almak adına geliştirilmiş teknolojıler bunlar. eskı zamanlardakı gibi degıl. bu testler çıktıysa onca zaman okuyan doktorların var bır bildiği sanırım durup dururken olmaz hiçbirşey. sağlıkla doğsun evladınız, bakıç açınızı hayatınızı ben yönlemdıremem, doğru olan bırtane, benım dogrum sızın dogrunuz dıye bır sey olamaz. tercıhler vardır sadece. bu,sızın tercıhınız.. pişman olmadığınız hayatlar yaşamanız dileğiyle. rabnım herkesın evladını korusun.