arslanmerve57 38+1 im doktor son haftasında gelen bir gebeyi kabul eder mi acaba 🙊 bir de hastanenin ekipman kalitesi nasıl sizce arkadaşım levent hastanesinde bildiğiniz teflon tavayla ultrason çekilmiş gibi, avicenna gayet iyidi 4d olanlar pek iyi değil, bacak boyumuz kısa çıkıyor bi kaç haftadır ultrason kaynaklı mı acaba diyorum 🙊