Gzmsydr Ozgebas0661 12 haftada benim doktorum kestirdi hatta yeni almıştım kaldı ole 4 ay itibariyle vitamin demir ilaçlarına başlattı
Ebrs Ozgebas0661 ne marka kullanıyorsun canim? Aslinda enerjinin olmamasi ve mide bulantinin ondan oldugunu sanmıyorum. Ben imom marka kullanıyordum ama hamilelikten kaynakli halsizlik, bas dönmesi ve mide bulantısı yaşıyordum
mmylmz Ozgebas0661 hayır bırakma folık asıdı para ıle almıyor musunuz doktorluk iş ne? 2 hafta daha ıc lütfen. alın eczaneden aynısını kafanıza göre bırakmayın
Ebruhrtmc İlk öğrendiğimde doktorum bana vitabiotics Pregnacare yazmıştı içinde 19 vitamin ve mineraller var 6 aya giricez kullanmayı hiç bırakmadım tavsiye ederim