eminee0707 ben de hep sağa yatıyordum doktora sordum. Sağda bebeği besleyen ana damarlar varmış sağa yattığımızda bu damarlardaki akımı engelliyormuşuz. Sola yatmak daha iyi her zaman dedi. Tabii ki arada sağa döndüğüm de oluyor ama sola yatmak için özellikle çaba sarfediyorum