eminee0707 of ben de aynı sorunu yaşıyorum. Sola yatıyorum ama sağ tarafta uyanıyorum. Aslında sola yatmak zorundayız çünkü, Gebelik sürecinde bebeğin beslenmesi ve rahat edebilmesi, annenin de doğru nefes alabilmesi ve kalbi için bir risk oluşmaması adına sola doğru yatılması önerilir.
Sağ tarafa doğru yatılırsa bu toplar damara rahim bası yapar ve kalbe dönen kan miktarı azalır, bu da bebeğe giden kan miktarının azalmasına neden olur.