Aysegulgorkem Kizlar 27haftalik gebeyim yaklaşık bi 20 gündür ishalim bu normalmi bilgisi olan yada benim durumumda olan varmi
rabiacoban45 rabiacoban45 sora biraz kullammamıştım bi hafta olmadı isalim. Normal galiba bnce olması