Iknur Ben 36. Haftadayim yeni hazırladım. Kendim icin gecelik takimi, pijama takimi, bikac gogus pedi, birkaç gunluk ped ve normal ped, emzirme sudyeni, kendime hastane cikisi😁 fazlasıyla için çamaşırı, havlu, dikişsiz kilot, duzlestirici, makyaj malz, deodorant koydum. Yazarken uzun oldu ama en küçük valizin yarısı bile dolmadi yani.
Bebek icinde kisa kollu ip kollu ve uzun kollu 3zibin, bir tulum, bir alt üst takım, bir pijama takim, hastane çıkışı, bir battaniye, bir kalın battaniye, bez, islak mendil, ağız mendili, temizleme pamuğu, külotlu çorap normal çorap, eldiven, şapka. Boyle canım 😊
Bu arada sade nescafe ve kolonyada ekleyecegim ☺