YnSbL 25 haftaligim kızlar bugün doktora gittim kasik agrisiyla o bolgedede varis oluşmuş . Ayni durumu yaşayan varmı
Anneyim YnSbL aynı sorun bende de var canım ilk cocugumda olmuştu hala da duruyor gordukce canım sıkılıyor acıkcası
YnSbL Anneyim benimde ilk gebeligim bugün öğrendim. Doktor dedi normal doğum yapardan daha iyi olur. Senin normal mi oldu canim . Ilk defa boyle birsey duydum biraz tedirgin oldum
Anneyim YnSbL hayır canım sezeryan oldu ilki günüm geçti anlayamadım cocuk pisliğini yaptığı için sezeryan oldu
YnSbL Anneyim anladim gercekten üzücü bi durum . Peki ikinci gebelikte tekrarlama oldu mu . Cok agri yapiyor adet sancısı gibi sanci cekiyorum siddetli bir sekilde yaa
Ferahnefes Bana vajinal ultrason baktıgında damarları gördüm şok oldum varismiş genetik sadece sancı yapar baska bir sıkıntı olmaz cok ayakta kalma hamilelikte bol varisin olacak muhtemeln dedi