incikinannesi
Bende uzun bir süre hissedemedim canım
Dördüncü ayımdan sonra hissetmeye başladım oda az az
merak etme yani bebeğin çok küçük daha tam kemikleşmedi bile
bide ilk gebeliğinse eğer altıncı aya kadar hissedememen normal kabul ediliyor
sabırsızlanıyorsundur biliyorum ama biraz daha fırsat ver bebeğine büyümesi için☺️