Kızlar merhaba. 19+4 üz. Şimdiye kadar her gün hissediyordum içimde bebeğimi ama dün geceden beri hissetmiyorum hiçbir hareketini. Karnım normalde yemek yediğimde falan taş gibi olurdu dün geceden beri yumuşak hiç öyle gergin değil . Korkmalı mıyım sizce ?