MerveBozan Merhaba kızlar☺ Ben 22 haftalık hamileyim. Zaman zaman ortada hiçbirşey yokken nabzım çok yükseliyor. Geçen otururken ölçtüğümde 106 çıktı. Biraz endişelendim. Sizce normal mi ? Yüksek olan var mı böyle?