Balkuzu01 valla hamile kaldığım günden şu ana kadar ara vermedik. Doktor bi sakıncası yok derse problem olmaz diye düşünüyorum. Ben doktora sormadım o da bi şey söylemedi. Riskli bir durum olsaydı zaten uyarırdı.
Sadece son zamanlar da biraz durduk uzun bi ara verdik gibi. Ama aslında son zamanlarda yapılması iyi diyenler var, bence de bi sorun yok. Doğum açısından yani iyi diyorlar bilmiyorum 😂
zaten çocuk bi kesede suda yani çocuğa bir şey olur mu düşüncesi de olmamalı bence. Ama tabii ki ben de herkes gibi her şeyi söylerim, en iyisini doktorunuz bilir. Ama ilk zamanlarda bir sorun yoksa doğuma kadar yine bir süre olur ve ya olmaz ilişki. Ben bi sakıncasını görmüyorum, görmedim de yaşamadım da 27 gün kaldı doğuma düşünün baştan beri devam ettik. Çok şükür de bir sorun olmadı 😂 🤷🏻♀️