Suhedq Mersbalar 36 haftalık hamıleyım ve adet agrılarım oluyo ozellıklede belden vuruyo bı kac yaftadır bu sekıl olup erken doguranınız oldumu
Cansutgy91 Suhedq bende 36ya girdim sayılır hiç olmayan ağrı başladı dünden beri bel ağrısı gibi ama sanki popomun biraz üstünden giriyo gibi.. hayır olsun erken gelmesinler de 🙏
Sehriban65 Benimde 32 +2 sabahtan beri kaşıklarıma ağrı vuruyor adet ağrısı gibi ve vajinamda ağrıyo sanki anlamadım neden acaba yaa malum hastaneye de gidemiyoruz bu durumda