Deletedmom316 canim bende zor hamile kaliyorum bir kurtajim oldu malesef..ve 7 ay oldu bu 7 ay icerisinde adetkerim cok duzensiz yani ilac almadan olamiyordum neyse gecen ay ilacla adet oldum ve bitti 2 gun sonra sogan kurune basladim.15 gun uyguladim ve sifa oldu dun ilacsiz adet oldum icimi temizledigini hissediyorum ve birdahaki ay hamile kalirim insallah sanada tavsiye ederim