Sumru şöyle oldu ilk ayaklarımın altı kasındı sonrasında ellerımın uzerı kasındı. Bıkac gun sonra kollarım bacaklarım karnım kaşındı. Karnım dısında heryerımı haldır haldır kaşıyodum fakat karnımı kaşıyamıyodum kızarıyodu. Delircek gibi oluyodum. Doktoruma anlattım. Önce kan vermemı ıstedı karaciger enzımlerıme baktı normal cıktı. Safra asitlerine baktı normal cıktı. Cıldıyeye görün dedi. O ara cuma iş cıkısı vıtamın ılacımı iş yerinde unutmuştum. Haftasonu vıtamın ıcemedım. Kasıntımın cok azaldıgını farkettım. Bunu doktorumla payşastım. Vıtamının ve demır ılacının yan etkılerıne baktım ıkısındede kasıntı vardı. Doktorum demırı de kesmemı soyledı kasıntı kesılecekmı bakalım dedı. Demırı de kestım kasıntım cok cok azaldı. Dun sabah vıtamını ıctım aksam de demırı ıctım duzelmıstır artık dıyerek. Yıne aynı sekılde delırırcesıne kasındım. Doktora soyledım. Zyrtec hap almamı kasıntımı gıderecegını soyledı. Vıtamını ve demırı ıcme dedı. Onları ıcmedıgımde zaten rahatsız olacak kadar kasınmıyorum bosu bosuna zyrtec ı ıcmemın bır anlamı yok 🤷🏼♀️ dıye ıcmedım. Demir önemli oldugu için sadece demiri içmeye devam etmeyi düşünüyorum. Demir gunofren vıtamınde omepa Vm kullanıyordum.