prettywoman Erkek bebek bekleyen anneler hangi isimlere karar verdiniz ? Doğuma çok az kaldı hala isim belirlemedim
Eda06 Biz yağız koyucaz ama ben hep batın barlas alptürk istedim ama eşim beğenmedi en sonunda yağızda karar kıldık oda koca adam ismi gibi ertan koyacam diye tutturmuştu 😂 ertan ismindense yağız koymayı tercih ettim 😂😂😂
Oznuruzun prettywoman cinsiyetimiz belli değil ama oğlum olursa eşim babasının adını koymak çok istiyor bende kırmak istemiyroum o sebeble abdurrahman uras koyucam gibi sizce nasıl. Bu arada atlas, aybars, yekta, da hoşuma gidiyor
prettywoman Oznuruzun ben ilk oğluma kayinpederimin adını koydum canım.Uras ismi de çok güzel Abdurrahman uzun isim yanına kısa isim yakışır zaten sağlıkla gelsin
Happypregnat Ömer Ali mizi bekliyoruz bizde ablam Ali Asaf koydu ..Ahmet Talha yeğenim )) büyük oğlum melek oldu Onunda Ahmet Yuşa ydi ismi